tisdag 3 juli 2012

Förlovningsfest i Tacksamviken

I helgen var vi bjudna på förlovningskalas i Ingenstans. Man börjar så småningom känna sig vuxen när ens vänner förlovar sig. Festen hölls i lördags, fredagen bjöd på riktigt sommarväder men hela lördagen stod regnet som spön i backen. Som tur var slutade det regna lagom tills festen skulle börja och kvällen ljusnade. Trots det svala vädret hade vi det varmt och mysigt inne i festtältet och stördes aldrig av mygg heller. Åt en riktigt delikat räkpaj och drack ett glas skumpa, men utöver det blev det en nykter kväll för min del då jag hade en antibiotikakur.

Min filosofiska pojkvän
Ida och jag!
Fredrik poserade hjärtligt
Madde och jag
De nyförlovade!
Min goda vän Simon i den läckraste skjortan
Rico och Sune
Hemma var vi inte förrän efter tre. Dagen efter hade jag ömma kindben från allt skrattande. Helt klart en minnesvärd kväll!

Inga kommentarer: