tisdag 3 juli 2012

I couldn't ask for more

Jakob har semester för tillfället. Det är mycket fint tycker jag. Speciellt när jag är ledig någon dag mitt i veckan. Som idag, till exempel. Så fint att få ta sovmorgon tillsammans och sedan ligga kvar länge efter att man vaknat. Morgonbus är det roligaste som finns!

På kvällen, efter middagen, körde vi ut till Brändö för att dricka en kopp kaffe med Lilla Familjen.

Lekte paparazzi

Inspirerades av Christina och tog på mig en klänning idag!
Spexade med Jakob
Och pussades lite...
Paparazzade mera!
Och Nicolina posade som en riktig modell!
Flying baby




Lillasyster Janina bjöd på Frödinge Kladdkaka. Mums!
Hade inte kunnat önska mera utav min lediga dag. Är supernöjd! Skulle gärna ha en till... Dock har Laura lovat mig att öva in en dans som hon ska dra för mig imorgon bitti samtidigt som hon sjunger någon sång. Det kan man ju bara inte missa!

2 kommentarer:

Janina sa...

Haha, alltså nee-e! Vem e ni som smygfotar folk :D

Christina sa...

Hihi, vilken fin klänning! :)