torsdag 30 augusti 2012

Första föreläsningen

Igår gick jag på premiärföreläsningen för det här läsåret. Kändes mycket bra! Var riktigt pirrig innan. Första föreläsningen i kundinriktad marknadsföring stod på schemat och där var jag tillsammans med ettorna. Fick presentera mig och berätta om mina tidigare studier och arbetserfarenhet, och mitt under min presentation så kände jag hur jag rodnade!? Konstigt och ganska komiskt.

Som sagt är jag riktigt taggad att börja studera igen. Tror att det blir riktigt lagom med att läsa endast tre kurser nu till en början, med tanke på att den senaste vintern och även våren var väldigt tungrodda perioder i mitt liv. Dessutom kan man verkligen satsa allt på projektarbeten och annat om man läser färre kurser, och det är ju alltid hemåt. Inte kul att hafsa ihop och lämna in halvdana arbeten som man inte är helt nöjd med för att man inte hinner göra dem ordentligt.

Alltså shit, hade nog aldrig trott att det gömde sig en sådan plugghäst inuti mig!

Inga kommentarer: