tisdag 8 maj 2012

I'm here for rehab

Rehabilitering i Ingenstans är verkligen underskattat! Landet är underbart på våren, men speciellt på sommaren. Nu är det ju inte sommar än, men jag har njutit i alla fall! Sovit länge, lyssnat på musik som gjort mig på bra humör, nästan glömt att äta middag och umgåtts med några vänner. Först ut på tur var Magnus. Han kom hem till mamma för att läsa några av mina texter. När jag fått i mig middag for vi ut. Vi hämtade Frezza från butiken och åkte till stranden. Kanske var det våren som gjorde oss lika knäppa som kossorna som släpps ut på sitt första grönbete, hur som helst uppstod en fotosession.

Magnus valde Frezza Vanilla

Pliktmässigt poserade jag för Magnus


Jag körde jag på en Frezza Mocca och gjorde mitt bästa för att se neutral ut

Vi överraskade den där mannen T sedan när han kom från jobbet. Hemma hos honom vankades hockeykväll. Jag är inget stort fan av hockey så istället stack jag iväg för att dricka kaffe med Ronny och Rico. Jag skrapade en Onnen Sanat och beklagade mig över att jag aldrig vinner någonting på dem längre. När jag suttit och sugit på besvikelsen en stund upptäckte jag att jag visst hade skrapat fram tre ord, vilket gav mig tio släbä.

Mitt på E8:an tog bensinen i Ronnys vrålåk slut. Som tur var behövde vi inte knuffa bilen till ABC. Vid ABC fick jag se en mycket vacker syn: min drömbil. Den ska jag köpa när jag blivit en riktig affärskvinna.

Min blötaste dröm någonsin!

Nu har jag i alla fall hamnat framför kvällens hockeymatch, hemma hos Robert med Robert och Ronny. Som tur var fanns en dator inom räckhåll, att blogga slår helt klart svordomar framför en hockeymatch! Eller vad säger ni? Hockey eller blogg?

1 kommentar:

Christina sa...

Blogg! Jag är inget stort Hockeyfan, har aldrig varit.