måndag 7 maj 2012

Söndagsbilder och veckoplaner

Om ni är intresserade av vad jag gjorde igår kan ni bland annat gå in och kika på Janinas blogg, där jag gästbloggade igår kväll. Men för att den här bloggen inte ska nå botten av tråkighet, tänkte jag skriva några rader och bjuda på några bilder (för det var väl så att en bra blogg bland annat innehåller huvudlöst många bilder?). Till de dåliga bildernas försvar vill jag bara säga att Jakob tagit med sig min kamera på resa, således har jag endast min telefon att tillgå (och tyvärr är jag absolut ingen iphone-typ).

Jag spenderade alltså hela gårdagen tillsammans med Janina och hennes familj. Det var en superbra söndag! Jag skrattade som aldrig förr! Vi for bland annat på ett snabbt loppisbesök, chillade på balkongen, kalasade på muffins som Janina svängde ihop och tittade på Friends.

Erkänn att det här är den snyggaste pärlplattan ni någonsin sett!

Loppisfynd

Härligt balkonghäng

Morsan och farsan

Rock-unge

Alltid nöjd och glad baby

Janina och jag fick förstås ett ryck sent på kvällen och resultatet av rycket blev min nya header. Fin, va? Janina kan verkligen det där med Photoshop och design! Fotot tog mamma förra sommaren.

Idag är det måndag och mycket vackert väder. Efter jobbet ikväll åker jag till Ingenstans, har inte varit där och umgåtts med mina vänner på evigheter känns det som, så nu är det verkligen dags!

Inga kommentarer: