tisdag 26 juni 2012

Mest spännande hittills idag

Dricker kaffe och lyssnar på regnet. Idag behöver jag minsann inte ha dåligt samvete över att sitta på soffan och göra ingenting, och kanske min näst äldsta syster lyckas baka också, nu när regnet kommit.

Tyvärr har jag ingenting spännande att berätta för er. Det mest spännande som har hänt hittills idag var i förmiddags när jag hade klivit upp och skulle ta Thyroxin. Jag kastade in tabletten och tog en stor klunk vatten, som jag överraskande nog svalde lite fel! Vattnet sprutade ut över hela diskhon så jag blev tvungen att gräva omkring bland alla skitiga tallrikar för att kunna veta om jag lyckats svälja medicinen eller inte.

Skulle vilja visa er några bilder från midsommarhelgen, men det får nog bli i ett senare skede då datorn vägrar samarbeta med kameran. Ni får helt enkelt hålla utkik! Tills vidare kan ni få titta på en annan, ganska gammal, bild.

Kan ni fatta att jag har sett ut sådär? Det kan nästan inte jag.

3 kommentarer:

Christina sa...

Det är roligt, spännande och pinsamt att se på gamla bilder. Vissar saker inser man att man gärna skulle göra om, andra vill man helst bara glömma.

Anonym sa...

Jossie stack fram, blond å råsa :)

ester-lisa sa...

Christina: Du har så rätt, så rätt!

"Anonym": Bättre än hård och hårig ;)