torsdag 21 juni 2012

På vårt kylskåp

På Kaserngatan är det jag som står för de små detaljerna. Således är det jag som förser utsidan av vårt kylskåp med diverse större och mindre nödvändigheter.

Min timlista. Den fyller jag alltid i genast när jag kommer hem från jobbet, är rädd att glömma eventuell övertid och annat annars
Urklipp från "livets gång" i Vbl
Joline har fått hedersplatsen i hjärtat gjort av en halv låda kylskåpspoesi
Sedan Jakob hittat dessa handelslistor från Clas Ohlson duger inga hederliga Post It-lappar längre
När jag läst en bra bokrecension klipper jag ut boktiteln för att påminna mig själv om att läsa bra böcker, på det här urklippet fanns också ett gulligt stavfel, men det tog länge innan jag upptäckte det
Ett vykort från Fonsi då han varit i Sicilien
Slutligen en lista chefen gjort till mig, där står allt vad jag ska göra i kaféet på fredag morgon
Så, nu är det er tur att visa hur utsidan av ert kylskåp ser ut! Lägg en länk i kommentarsfältet när ni är färdiga.

2 kommentarer:

madde sa...

Va kul att vi får va mee å! :)

ester-lisa sa...

Klart ni e mé :)