torsdag 12 april 2012

Ja, jag kunde det!

I tisdags hade vi tent i statistik. Och om det är någonting jag verkligen inte förstår mig på så är det statistik och SPSS. Jag säger som min mommo: huva! Nå, hur som helst så kom vitsorden från tenten idag. Och jag fick en klart godkänd 2:a! Lättnaden över att inte behöva skriva den där tenten på nytt är obeskrivlig!

Idag har jag tagit ledigt. Magen var riktigt ur skick på förmiddagen så jag tänkte att det var bäst att försöka landa lite, ta en lugn stund och meditera för att med nya krafter ta sig upp på berget av tenter och inlämningsuppgifter igen. Illamående har jag i alla fall klarat mig undan och det är jag tacksam för.

Sovrummet har fått sig en omgång med dammtrasan. Jakobs arbetsbord var så dammigt att det var ofattbart. Egentligen är det hans uppgift att hålla arbetshörnan ren, men jag tål inte att se den där gråa, otäcka ytan hur länge som helst och idag var måttet rågat. Jag skulle gärna vilja veta varifrån allt damm kommer. Och så skulle jag vilja veta om alla andra har det lika dammigt hemma sig, som vi har hos oss?

2 kommentarer:

Gitta sa...

Grattis! Ja sa ju det att det skulle gå bra :)

ester-lisa sa...

Tack! :D