söndag 22 april 2012

Söndag morgon

Steg upp strax efter nio i morse och var snygg. Har ganska långt hår nu och sover med det i en tofs varje natt. Jakob kallar den Lilla My-frisyren. Han älskar den!

Kanske dags att slänga ut videkissorna snart?

Det första jag gör varje morgon är att håva in en halv tablett Thyroxin

Längtar efter ett fint utemöblemang och riktigt vårväder!

Det ser ut att bli en solig dag (och varm, läste jag i tidningen). Hoppas den där jävla snön smälter nu då, en gång för alla.

Har dille på äggmackor just nu

Saldot efter igår kväll är två sidor text om breda och långa odelbara laster. Inte illa alls, med tanke på att jag var ganska trött. Jakob sover ännu och bara jag kastat in sista biten av smörgåsen ska jag fortsätta plita.

3 kommentarer:

Melina sa...

oj tack så himla mycket och tack desamma! :)

Jag var just ute på lång promenad och svettig blev man allt, solen bara gassa på! MEN, de lovar åska till eftermiddagen, så mysigt!

Christina sa...

Har du underproduktion av sköldkörteln? Jag är under undersökning för sånt, hamnar väl nog att börja äta medicin. Förvånansvärt många som "lider" av denna åkomman tycker jag.

ester-lisa sa...

Melina: Så härligt med en solig långpromenad, och kul att det snart börjar åska igen! Jag älskar åskan!

Christina: Ja, det har jag. Har också märkt att det är många andra som har det. Sen känner jag även någon som har överproduktion. Det förändrar ju egentligen ingenting i ens liv, men om man har det länge utan att äta medicin kan det vara farligt.