måndag 23 april 2012

Lyckad start på sista skolveckan!

Oj, vilken bra måndag! Janina skrev om hur mycket energi hon hade idag och när jag tänker efter så verkar det faktiskt som om det är Coca Cola som pulserar i mina ådror också. Hur som helst så började dagen med att jag såg en stor lastbil nere på gatan...


Jag hoppades att de skulle ha ärende till oss. Men efter ett tag var bilen borta och vår köksinredning är fortfarande från åttiotalet.

Mitt liv just nu, men bara intressanta ämnen det här!

Jag repeterade till tenten jag skulle skriva senare under dagen och plötsligt fick jag ett textmeddelande från chefen. Hon skrev att jag får ha min semester vecka 29. Jakob är också ledig vecka 29! Wohoo! Då ska vi nog åka på en liten resa. Jag ska lapa i mig kaffe konstant. Gärna café au lait. Och så ska jag röka en kubansk cigarr!

Jag skrev tent sedan i Konsument- och köpbeteende och det gick riktigt bra! Vid två-tiden träffade jag min kompanjon i Grunderna i kostnadskalkylering: Christoffer. Vi skulle fortsätta på vår inlämningsuppgift om budgetering. Klockan var närmare sex när jag gick från skolan! Men då hade vi också åstadkommit fyra sidor text, med riktigt bra innehåll dessutom.

Dagens stora gåta är hur man tar ett kort på sig själv utan att det ser krystat ut? Här är ett urval av de trettio bilderna jag tog. Inte en enda såg helt normal ut?



Mårran försökte också vara med på bild

Var tvungen att komma ännu närmre för att försäkra er om att det faktiskt är jag

Hur gör du, Kenza!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, mårran lurpassar på de :D // Malin

Christina sa...

Nå, hon tar väl 200 bilder, eller 1. Det vet man inte.