söndag 11 november 2012

Födelsedagsfest

Igår fyllde min lillasyster Janina 21 år! Jag kan inte förstå att hon redan är så "gammal", i mitt huvud är hon fortfarande 16 år. Jag berättade det för henne igår och då sa hon att i hennes huvud kommer jag alltid att vara 19. Konstigt hur människor liksom stannar i ålder för en. Undrar vad det beror på?

Hur som helst så blev det lite fest i går då med anledning av födelsedagen! Vi inledde kvällen hemma hos Janina där vi bjöds på pizzabaguetter, chips, popcorn och godis. Olika slag av alkoholhaltiga drycker dök också upp på bordet. Strax innan tio beställde vi en taxi och for till Cinema Bowling där Daniel hade bokat två banor. Vi tjejer spelade på en bana och killarna på en annan. Sjukt kul att bowla, men jösses vad dålig jag var på det, haha! Som tur var fick jag i alla fall en strike...


Janina, Carro och Hanna
Efter en timme i ett par svettiga bowlingkängor gick vi vidare till Oliver's Inn där vi beställde in Somersby och fuldansade (jag fuldansar alltid). Vi hade inte haft så höga förväntningar på DJ:n och blev överraskade över den dansanta musiken, så det var bra jobbat! Jag stötte på många av mina vänner i vimlet, bland annat Simon som också fyllde år igår. Bortsett från en idiot jag träffade utanför krogen var det en riktigt, riktigt bra kväll!

Inga kommentarer: