fredag 2 november 2012

NaNoWriMo

Sitter i en datasal i skolan på kursen grunderna i avtals- och obligationsrätt, men Finlex fungerar inte så jag tänkte passa att tipsa er om NaNoWriMo, som jag fick nys om igår. För november är inte bara månaden för att odla mustach. Det är också månaden för att skriva en roman!
 
 
Tveka inte. November ger dig nu en ypperlig chans att äntligen skriva din berättelse, så passa på! Här läser du mer om National Novel Writing Month, registrerar dig och kommer igång!
 
Tack Katrina för tipset!

3 kommentarer:

Katrina sa...

Varsågod! :)
Började du på?

ester-lisa sa...

:) Jag har registrerat mig och skapat en profil, men inte börjat på romanen än, hehe... Hur går det för dig?

Katrina sa...

1134 ord, så jag ligger liiiite efter. Däremot har en massa nya idéer börjat snurra, så även om man inte når 50000 tror jag att det inte kan skada. :)