fredag 23 november 2012

Presentshopping

Har nyss duschat och ska snart gå till stan en sväng. Jakob fyller år på måndag så jag ska hämta en present till honom. Det här blir hans tredje födelsedag som jag är med och firar och i år har jag velat och funderat mycket över presenten. Mellan varven har jag tänkt att det skulle underlätta om man hade en kvinna som partner istället, då tjejer och kvinnor är lättare att hitta presenter till, men varje gång jag tänkt tanken har jag kommit fram till att jag säkert hade haft det här problemet ändå. Nu har jag i alla fall bestämt mig för vad jag ska ge min man. Han kommer dessutom vara borta på fest både ikväll och imorgon så jag får pyssla med födelsedagshemligheter i lugn och ro. Perfekt! När vi hade lagt oss igår kväll frågade han om jag inte kan sjunga för honom på måndag morgon, så det blir väl att öva på "Ja må han leva".

Måste också hämta nyckeln från jobbet då jag är i stan då jag ska öppna kaféet imorgon. Har sett i kalendern att Sabina är på plats ikväll så då går jag ju mer än gärna dit och hänger en stund!

En suddig bild på det då

Inga kommentarer: