onsdag 31 oktober 2012

Döden och sånt

Förkylningen har börjat fade:a, men istället har jag fått riktigt torr hud kring ögonen. Ser inte riktigt klok ut. Gick till apoteket igår och köpte Bepanthen. Kom hem och insåg att jag hade köpt fel sort. Gårdagen var i det stora hela en riktig flopp. Kände mig salongsberusad hela dagen då jag hade sovit riktigt uselt natten innan och allting, precis allting gick snett. Fick ändå skratta ordentligt med Jakob vid kvällstet, och det var tur.

Idag har jag varit hos min psykolog och pratat om döden. Litet om döden som sådan och mycket om de som lämnat mig. På tidslinjen jag har gjort har jag ritat in tre kors inom loppet av fem år. Så visst finns det en hel del att bearbeta. Det var en riktigt tung session idag och huvudvärken har ännu inte släppt.

Är annars helt ledig så jag har passat på att tvätta, chatta med en kompis och mappa in lösa papper. Tror jag ska ta och göra en kopp kaffe nu och sedan duscha. Ikväll ska jag ut på lite äventyr så förhoppningsvis kan jag bjuda på några bilder imorgon!

Ps. Alltså jag har aldrig tidigare haft sådan lack of inspiration när det gäller bloggrubriker tidigare. Ds.

Inga kommentarer: