onsdag 10 oktober 2012

Onsdagen den 10:e so far

Jag ringde Magnus medan jag åt "frukost". Halv två plockade han upp mig i sin spegelvända bil och så åkte vi till mitt gamla jobb. Kocken med stort K var lyckligtvis på plats, så också min gamla chef! Det var riktigt kul, allt var sig likt. Vi blickade ut över fjärden medan vi drack kaffe och pratade strunt och skrattade.




Givetvis for vi ut på en liten byyssrundo efteråt. Solen kom fram! Plötsligt fick Magnus spring i benen och bestämde sig för att styra upp ett möte med någon samarbetspartner. Så jag fick åka hem.



Beklagar dålig bildkvalitet!
De här gummistövlarna köpte jag igår från Sko Extra i Smedsby. 29 stycken slantar pungade jag ut. Är super nöjd! Nu får det regna bäst fan det vill!


Back in the days, när jag bodde och studerade på Gotland, brevväxlade jag en hel del. Mest med min kompis Hanna, min äldsta syster och min ex-pojkvän (som missionerade i New York på den tiden). Har vid något tillfälle lovat Hanna att plocka fram de gamla breven hon skickat till mig så hon får läsa dem. Jag läste dem tidigare idag, herregud som jag fick skratta!

På tal om "back in the days" så har jag fixat ett roligt inlägg till er senare, så kika in på nytt ikväll!

4 kommentarer:

MEN HANNA! sa...

ÅJ JESSSS ;D Can't wait!! :D

ester-lisa sa...

You're gonna laugh 'til you pee your pants ;)

maria sa...

love stövlarna!

ester-lisa sa...

Ooh, tack!