onsdag 17 oktober 2012

Skorna med stort S

Först och främst vill jag återigen tacka alla som hjälpte mig och gav fina tips på det här inlägget. Idag hittade jag skorna med stort S.

Släng er i väggen, alla modebloggerskor!

Det blev alltså ett par läderkängor från Vagabond för 109€. Jag köpte ett par 36:or (har vanligtvis storlek 37) då försäljaren rekommenderade mig att gör det, läder har väl en tendens att töjas ut och forma sig ganska bra efter foten. I butiken kändes de bra, men nu när jag går i dem här hemma blir jag lite osäker på om jag borde leta efter ett par 37:or i alla fall? Alla 37:or var slutsålda i butiken, men man kanske skulle ha tur att hitta på nätet?

T-shirten stötte jag förresten på på herravdelningen vid H&M idag. Vet dock inte riktigt om den ska få flytta in i min garderob...

Ps. Måste bara få berömma försäljarna på Koo Kenkä i Rewell Center! Har handlat skor därifrån flera gånger och alltid fått super bra betjäning därifrån! Uppskattas verkligen! Ds.

3 kommentarer:

Christina sa...

Snygga skor. :)

ester-lisa sa...

Ja, visst e dom!

maria sa...

jag säger behåll tröjan och låna ut den en gång eller två till din karl, så får du en snygg tröja som också luktar gott! ;)
sv. tack! jag älskar renar, och kan inte få nog! eller egentligen går alla slags horndjur. förutom kanske älgar, dom är lite klumpiga :D