torsdag 11 oktober 2012

En zombie på dejt

Senaste natt låg jag återigen klarvaken fram till klockan fem. Har känt mig som någon annan idag och således inte kommit mig för att blogga. Ikväll har jag i alla fall varit på dejt med min sambo Vi har varit och sett musikalen Next to Normal på Wasa Teater. Som bäst håller han (sambon alltså) på och fixar kvällste till oss (han tänder till och med ljus på bordet!).

Sedan ska jag sooooova! Efter lite välbehövlig sömn borde jag vara tillbaka som vanligt igen. Hörs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

var den bra? :) musikalen alltså.

Heidi sa...

åh så glad jag blev då jag upptäckte att du är finlandssvensk! Är själv finlandssvensk, och tycker jag aldrig hittar några andra finlandssvenska bloggare! :O

Nå, nu känner jag mig mindre ensam :)

ester-lisa sa...

Anonym: Den var superbra! Många bra låtar och djupt innehåll, var faktiskt tvungen att torka bort några tårar mellan varven. Då har man verkligen blivit berörd! Om du har funderat på att gå och se den så gör det!

Heidi: Vad kul att du har fått sällskap ;) Om du vill hitta fler likasinnade kan du kika in på http://www.bloggtoppen.fi. Trevlig helg!