lördag 6 oktober 2012

Fredag hos Mats

En av Jakobs bästa kompisar, Mats, bor bara ett stenkast från oss. Det är mycket praktiskt när det är värsta stormen utanför men man ändå vill umgås. Som igår kväll. Vi tog med lite finsk lakrits, svensk choklad och två paket grillkorv. Pojkarna drack whiskey medan jag smuttade på en Fenix (oktober är en vit månad för min del). Vi lyssnade på musik från 2006 och var nostalgiska.






Vi kom hem mitt i natten och stupade genast i säng. Det hade varit en mycket bra kväll!

2 kommentarer:

Lina Lidén sa...

Jag har också vit månad i oktober! Jag håller på med nåt som heter whole 30 då man äter bra mat och ska förhoppningsvis må bättre efter 30 dagar. :)

ester-lisa sa...

Nice! Det är bra att låta kroppen återhämta sig mellan varven :) Whole 30, det är som detox då eller? Känt av någon förändring än?