måndag 10 september 2012

Afrikas stjärnor



Om en knapp timme flyger de här två fantastiska typerna tillsammans med resten av sin familj iväg för nya äventyr på en annan kontinent. Hela sommaren har de spenderat här med oss i Vasa. Och det har verkligen varit det absolut bästa med hela den här sommaren, att alla mina systrar har varit samlade i en stad och att vi har träffats och umgåtts.

Ingen vet när de kommer hit för att hälsa på igen. Ett som är säkert är att hur kort eller lång tid det än dröjer, kommer Vilmer ha blivit stor. När jag ser honom igen kommer jag inte kunna förstå hur liten han var sist jag såg honom.

Hoppas att resan ner går galant utan trubbel och att jag får höra av er när ni anlänt till ert nya hem. Ta hand om varann!

1 kommentar:

Jessica sa...

Hälsningar från Libreville!
"Dää!" sa V när han såg sig själv :)