lördag 15 september 2012

Tacoshells och födelsedagsfest

Hoppsan! Det var inte alls meningen att det skulle bli så här tyst på bloggen! Men jag har haft så kul den här veckan att jag varken har haft lust eller tid att sitta med datorn i knät.

Har egentligen inte tid att blogga nu heller, vi har precis ätit middag och är snart på väg för att delta i en födelsedagsfest, men tänkte ändå skriva ett snabbt inlägg och bjuda på några bilder för att ni inte ska gå under av uttråkning.
Jakob hade läst mina tankar och föreslog att vi skulle äta tortillas idag

Vi körde på tacoshells idag som omväxling
Men det var nog en jäkla tur att vi gjorde tortillas med mjuka bröd på vår första dejt, det här med shells är ju riktigt knepigt

Och så lite sött på maten förstås
Nu måste jag springa och kika lite i garderoben, har fortfarande ingen aning om vad jag ska ta för kläder ikväll. Allt är som vanligt alltså!

Men jo, ha en riktigt fin och rolig lördag kväll. Om ni ser en galen ung kvinna som dansar utan förstånd i Oliver's Inn sen, så är det säkert jag. Ni kan ju säga hej i så fall!


(176 271 363 visningar på drygt två månader. Helt otroligt!)

Inga kommentarer: