lördag 29 september 2012

En liten lista bland annat

Återigen har bloggen legat ödslig i några dagar. Det har mest berott på att jag inte ens suttit i soffan med datorn i famnen. Vad jag har gjort istället? Ja, till exempel det här:
  • Varit på Mary Kay-party tillsammans med ett gäng företagsekonomistuderande brudar
  • Handlat en foundation för 34€ fast jag hade lovat att inte handla någonting alls
  • Ätit en supergod cupcake
  • Öppnat kaféet innan solen ens gått upp
  • Blivit bjuden på te av min lärare i affärsbokföring
  • Läst ut min tolfte bok för det här året och påbörjat den trettonde
  • Powernap:at
  • Promenerat med min bästis Hanna och pratat om livsviktiga saker ♥
  • Stängt kaféet
  • Chillat med min äldsta syster och skrattat hysteriskt ♥
  • Räknat alla mina olika teer och kommit fram till 14 stycken
Idag fyller Hanna år - GRATTIS! - så ikväll blir det fest! Nu ska jag ta en snabb dusch så jag kommer mig iväg till stan någon gång. Måste handla lite och så ska jag ta en kaffe med Fonsi. Hörs!

Inga kommentarer: