tisdag 4 september 2012

Skit

Idag har jag slösurfat och varit i skolan på en föreläsning. När föreläsningen var över vek jag in till Malin och Dennis en sväng. Satt och pratade lite om lördagen bland annat och annat smått och gott.

På vägen hem blev jag plötsligt riktigt, riktigt varm. Började svettas helt hysteriskt och tänkte att nu var nog någonting konstigt på gång. Började givetvis känna mig svimfärdig. Promenerade snabbt hem, hade inte alls lust att sätta mig på huk på trottoaren med huvudet mellan knäna. Slet genast av mig skjortan och skorna när jag kommit in i hallen och kastade mig sen på sängen.

Det har gått cirka två timmar nu och jag har fortfarande inte någon kraft i varken armar eller ben. Är arg. För att det drar ner så otroligt på humöret om man känner sig sjuk. Och speciellt när man känner sig sjuk på ett sånt här sätt. Ni vet, det är varken feber eller förkylning eller magsjuka. Men det är någonting konstigt.

Inga kommentarer: