söndag 2 september 2012

Dagen efter fest

Huhhu, vilken söndag alltså, men vilken otroligt rolig lördag! Hade hoppats att jag skulle bli lite full igår då jag inte har varit det på flera månader och det blev jag minsann. Kvällen inleddes hemma hos Malin och Dennis där det bjöds på middag, en riktigt delikat lax- och brieostpaj. Vi hade riktigt kul, jag drack en flaska rosé och pratade säkert lite väl mycket och sedan bar det iväg ut i natten, först till O'Malley's och sedan Ollis. Stötte på en gammal god bekant och mina vänner Kim och Magnus. Vilken kväll! Hemma var jag först vid fem och då var också Magnus med för att slagga på vår soffa.

Idag har jag mått illa, surprise surprise! Riktigt illa faktiskt, men det redde upp sig ganska bra när jag fick käkat lite oxpytt nu på eftermiddagen. När jag tänker efter har jag nog inte varit krapula sedan... december? Oskojat alltså! Har sovit bort största delen av dagen och den vakna tiden har jag spenderat i soffan med datorn i famnen.

Carpella höll sin sista fest för säsongen igår så nu är Jakob äntligen tillbaka. Känns som om jag inte har träffat honom på tre veckor, även om jag nog sett honom varje dag. Ska bli fint att få lite uppmärksamhet igen. Nu ska vi krypa ner under en filt i soffan, äta lite glass och se en film. Och så ska vi kramas, hårt, mycket och länge. För det är det jag längtat efter mest.

Inga kommentarer: